Individueel formulier zelfbeeld bij de leer- en werkhouding
Naam: _______________________________ Geboortedatum: __________ Groep: ____
Beoordeeld door: _________________________________________________________
|
Data:
|
|
|
|
Ruimte voor opmerkingen:
|
Is tevreden met een goed resultaat
|
|
|
|
|
Schrijft goede prestaties doorgaans toe aan eigen kunnen en inspanning
|
|
|
|
|
Toont bij nieuwe taken of situaties weinig of geen terughoudendheid
|
|
|
|
|
Vergelijkt de prestaties niet met die van anderen in competitieve sfeer
|
|
|
|
|
De prestaties lijden er niet onder, wanneer je meekijkt
|
|
|
|
|
Voelt zich gestimuleerd wanneer er (hoge) eisen gesteld worden
|
|
|
|
|
Voelt zich uitgedaagd bij moeilijkheden tijdens het uitvoeren van een opdracht (weert hulp in eerste instantie af)
|
|
|
|
|
Is niet bang voor de reacties van anderen op wat hij doet
|
|
|
|
|
Kan kritiek en correcties nuttig gebruiken
|
|
|
|
|
Uit zich in het algemeen in positieve termen over anderen
|
|
|
|
|
Kan zich verheugen in het succes van een ander
|
|
|
|
|
Kan iemands prestatie bewonderen zonder naijver
|
|
|
|
|
n: nee s: soms m: meestal j: ja